This blog is being temporarily rebuilt ..for any new update please refer with my patner at click here

Ong bak 3

Posted by aqil blur90 on 8:15 AM


Ong Bak 3 adalah kesinambungan filem terdahulunya Ong Bak dan Ong Bak 2. aku pernah review pasal Ong Bak 2. korang boleh klik kat link tersebut untuk mengetahui aku suka filem tu dan tak sabar nak tengok yang ketiga ni. waktu last scene dalam Ong Bak 2 aku ingat Tien mati. jadi filem ketiga ini banyak mengisahkan penderitaan Tien yang menjadi mangsa belasahan daripada orang-orang Tuan Rajasena. Dia kan nak balas dendam kat raja tu sebab pembunuh upahannya bunuh ahli keluarga Tien. sekarang ade pulak musuh baru Rajasena iaitu Crow Demon. Dia tu pun ada niat nak rampas kuasa Rajasena. Lepas kena belasah teruk, Tien diselamatkan dan memulihkan dirinya di perkampunga Arokaya. Kat sini Tien jumpa girlfriend dia balik. Sementara Rajasena telah dibunuh oleh Crow Demon, kuasa pemerintahan berada di bawah Crow Demon. Crow Demon telah menyebabkan kematian di perkampungan dan mereka yang hidup dijadikan hamba abdi termasuk girlfriend Tien ni. Kesudahannya..hero tetap menang!

okey aku malas nak cerita panjang pasal sinopsis dia. sebab aku sendiri tak berapa nak faham plot cerita ni yang bercampur aduk sampaikan aku tak tahu mana satu flashback atau pun kisah semasa yang sedang berlaku. siap dalam wayang tu terus aku cakap kat My Cinta, “ape ni, tak faham la”

download link :

part 1   part2   part3   part4   part5   part6   part7   part8

0 comments:

Post a Comment

lalala~blur